måndag

Från chips till fin middag

Lördag kväll blidde det chips med dipp...gott gottigott.

Julmust till......ibland får man frossa ju.

I går när jag var på jobb och var ute, såg jag detta planet flyga nära......

På kvällen var jag och A hembjudna till mina föräldrar. På öppna spisen hänger detta tuffa träd, gjord av pappas kompis.

Här tas det av efterätterna.....mums.

Kakfatet håller på att fyllas på.

I dag jobbade jag igen i Malmö. Här Kronborgsvägen......

Var på väg till stadsbiblioteket. Här är en staty utanför som är tuff.

Nya bibliotekets ena glasvägg......

Här är nya byggnaden sammanlänkad med äldre, som kallas Slottet.

Inne i entrén. Men tomt med besökare.

Ute vid Lindängen, där jag skall bytas av med en arbetskamrat.

2 kommentarer:

  1. Det ser ju för läckert ut vid middagsbuffén, mumsigt som bara den!
    Och ni har lite grågrått väder ni också ser jag. Jaja, det är nu så vid den här årstiden.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan Snackskalsdalen

    Jo det var delicat allt som vi fick. Min mamma är suverän på mat och bakning.....men gör mat till ett helt regement, så det är bara att hugga in...ha ha

    SvaraRadera